חשיבותם של עמודי נחיתה – קידום ממומן בגוגל

קידום אתרים ממומן בגוגל הוא אחד האפשרויות להביא את הקישור לאתר הממומן לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל. יתרונו של קידום ממומן הוא בכך שלא נדרשת השקעה בקידומו של האתר, אלא פשוט משלמים לגוגל, והוא ממקם את האתר בעמוד הראשון. כיצד, אם כן, משפיע קידום ממומן על עמודי נחיתה?
קידום ממומן, כשמו כן הוא, אינו מצריך מאיתנו השקעה בקידומו של האתר. אז מה ההבדל לגוגל האם עמוד הנחיתה שלנו הוא איכותי או לא? התשובה היא, שלגוגל כן משנה. המטרה המרכזית של גוגל היא לספק לגולשים קישורים איכותיים של אתרים שעונים על בקשות החיפוש שלהם.
תוצאות חיפוש איכותיות, הן אלה שהפכו את גוגל לאימפריה בתחום מנועי החיפוש. גם בתחום של קידום ממומן חשוב לגוגל לספק תוצאות איכותיות. לכן, שואפת גוגל לאתרים איכותיים וגם עמודי נחיתה גם בקידום ממומן. כיצד ניתן להשיג זאת? התשובה היא פשוטה, באמצעות תשלום משתנה עבור כל הקלקה. כל אתר המבקש שירותי קידום ממומן עובר דירוג של גוגל. במידה והדירוג נמוך, תקבע גוגל תעריף גבוה עבור כל הקלקה.
גוגל בודקת מספר פרמטרים עבור כל הודעה בקידום ממומן. הפרמטרים שנבדקים הם שיעור ההקלקות, הרלוונטיות של טקסט המודעה, מילות מפתח, וכדומה. אחד הפרמטרים שנבדקים הוא גם עמוד הנחיתה. עמוד הנחיתה נבדק מבחינת היחס בין הגולשים שהגיעו לעמוד לבין אלה שהמשיכו הלאה, ולא חזרו חזרה לעמוד של תוצאות החיפוש. במידה והיחס גבוה, סימן שעמוד הנחיתה איכותי, והאתר כולו רלוונטי עבור מילות החיפוש שהוקשו.
גוגל עצמה נותנת מספר טיפים לבניית עמודי נחיתה איכותיים . על פי גוגל תוכן של עמודי נחיתה חייב להיות רלוונטי למילות המפתח, איכותי ותמציתי. הקישורים מעמוד הנחיתה צריכים להוביל לדפים באתר שיספקו את המידע המבוקש. קישורים שמובילים לעמודי פרסום וקישורים יזרזו את הגולש לעזוב את האתר. עצה נוספת היא לשנות את הגדרות הדפדפן של הגולשים. לא מומלץ לנטרל כפתור "חזרה" , על מנת שהגולש לא יחזור לעמוד של תוצאות החיפוש. גם שינוי גודל החלון וחלונות קופצים אינם מומלצים.

קידום אתרים ממומן בגוגל הוא אחד האפשרויות להביא את הקישור לאתר הממומן לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל. יתרונו של קידום ממומן הוא בכך שלא נדרשת השקעה בקידומו של האתר, אלא פשוט משלמים לגוגל, והוא ממקם את האתר בעמוד הראשון. כיצד, אם כן, משפיע קידום ממומן על עמודי נחיתה?קידום ממומן, כשמו כן הוא, אינו מצריך מאיתנו השקעה בקידומו של האתר. אז מה ההבדל לגוגל האם עמוד הנחיתה שלנו הוא איכותי או לא? התשובה היא, שלגוגל כן משנה. המטרה המרכזית של גוגל היא לספק לגולשים קישורים איכותיים של אתרים שעונים על בקשות החיפוש שלהם. תוצאות חיפוש איכותיות, הן אלה שהפכו את גוגל לאימפריה בתחום מנועי החיפוש. גם בתחום של קידום ממומן חשוב לגוגל לספק תוצאות איכותיות. לכן, שואפת גוגל לאתרים איכותיים וגם עמודי נחיתה גם בקידום ממומן. כיצד ניתן להשיג זאת? התשובה היא פשוטה, באמצעות תשלום משתנה עבור כל הקלקה. כל אתר המבקש שירותי קידום ממומן עובר דירוג של גוגל. במידה והדירוג נמוך, תקבע גוגל תעריף גבוה עבור כל הקלקה.גוגל בודקת מספר פרמטרים עבור כל הודעה בקידום ממומן.

הפרמטרים שנבדקים הם שיעור ההקלקות, הרלוונטיות של טקסט המודעה, מילות מפתח, וכדומה. אחד הפרמטרים שנבדקים הוא גם עמוד הנחיתה. עמוד הנחיתה נבדק מבחינת היחס בין הגולשים שהגיעו לעמוד לבין אלה שהמשיכו הלאה, ולא חזרו חזרה לעמוד של תוצאות החיפוש. במידה והיחס גבוה, סימן שעמוד הנחיתה איכותי, והאתר כולו רלוונטי עבור מילות החיפוש שהוקשו.גוגל עצמה נותנת מספר טיפים לבניית עמודי נחיתה איכותיים . על פי גוגל תוכן של עמודי נחיתה חייב להיות רלוונטי למילות המפתח, איכותי ותמציתי. הקישורים מעמוד הנחיתה צריכים להוביל לדפים באתר שיספקו את המידע המבוקש. קישורים שמובילים לעמודי פרסום וקישורים יזרזו את הגולש לעזוב את האתר.

עצה נוספת היא לשנות את הגדרות הדפדפן של הגולשים. לא מומלץ לנטרל כפתור "חזרה" , על מנת שהגולש לא יחזור לעמוד של תוצאות החיפוש. גם שינוי גודל החלון וחלונות קופצים אינם מומלצים.

הפוסט הזה פורסם בתאריך הקמת אתרים, מאמרים עם התגים , , , . קישור קבוע.