חשיבות הטקסט של קישורים פנימיים באתר

תהליך  הוא תהליך רציף שלא סובל קיצורי דרך. אך יחד עם זאת, השקעה בדברים שידועים כחשובים עבור מנוע החיפוש לא מאפשרת לוותר לגמרי על מרכיבים אחרים של תהליך קידום אתרים. דוגמא לכך הם קישורים פנימיים.
כל מי שעוסק בתחום של  יודע שקישורים חיצוניים מהווים פרמטר חשוב לדירוגו הגבוה של האתר המקודם. לכן מקדמי אתרים רבים נוטים להשקיע מאמצים רבים להשגת קישורים חיצוניים איכותיים רבים ככל האפשר. יחד עם זאת לפני הטיפול בקישורים חיצוניים כדאי לבדוק את מבנה האתר עצמו. אחד המרכיבים שיש לבחון אותם בקפידה הם קישורים פנימיים.
קישורים פנימיים מאפשרים לבצע את הניווט באתר. אחד הדברים הנבחנים על ידי גוגל הוא מבנה האתר. אם הזחלן של גוגל לא יצליח לקרוא את הטקסט של הקישורים הפנימיים הוא יתעלם מאותם עמודים, דבר שיפגע מאוד בדירוגו של האתר. התעלמות של הזחלן ממספר עמודים באתר שקול להתעלמותו של שמאי מקרקעין מכמה חדרים בבית, התוצאה הברורה – הערך הכללי של הנכס, קרי האתר שלכם, יורד.
לכן, חשוב מאוד לבחון אם הטקסט של הקישורים הפנימיים הוא קריא. מעצבי אתרים רבים בונים את הקישורים הפנימיים באופן ויזואלי באמצעות תמונות. זה אמנם יפה ומושך את הגולש, אך יצור בעיית פיענוח לזחלן של גוגל והרבה כאב ראש למקדם האתר. אחד הדברים הנפוצים היום בבניית קישורים פנימיים הוא השימוש ב – JavaScript . גוגל, אומנם, עושה מאמצים לתכנת את הזחלן כך שידע להבין את JavaScript , אך אסור לסמוך על כך.
נכון חייב לקחת בחשבון את העובדה שגוגל מנסה אבל לא תמיד ממהר להתאים את עצמו למגמות מסוג זה.
באופן כללי כדאי מאוד לראות כיצד נראה האתר בעיני מנוע החיפוש. בדיקה זו הינה בדיקה חשובה לפני תחילתו של תהליך הקידום. ישנם כלים ברשת המאפשרים לסרוק את האתר בדומה לזחלן של גוגל ולהציג את התוצאה למקדם האתרים. לאחר קבלת התוצאה מקדם האתרים יכול לשנות את מבנה הקישורים הפנימיים, ואת הבהירות של הטקסט של הקישורים מנקודת מבטו של הזחלן של גוגל.

תהליך  הוא תהליך רציף שלא סובל קיצורי דרך. אך יחד עם זאת, השקעה בדברים שידועים כחשובים עבור מנוע החיפוש לא מאפשרת לוותר לגמרי על מרכיבים אחרים של תהליך קידום אתרים. דוגמא לכך הם קישורים פנימיים.כל מי שעוסק בתחום של  יודע שקישורים חיצוניים מהווים פרמטר חשוב לדירוגו הגבוה של האתר המקודם. לכן מקדמי אתרים רבים נוטים להשקיע מאמצים רבים להשגת קישורים חיצוניים איכותיים רבים ככל האפשר. יחד עם זאת לפני הטיפול בקישורים חיצוניים כדאי לבדוק את מבנה האתר עצמו. אחד המרכיבים שיש לבחון אותם בקפידה הם קישורים פנימיים.קישורים פנימיים מאפשרים לבצע את הניווט באתר.

אחד הדברים הנבחנים על ידי גוגל הוא מבנה האתר. אם הזחלן של גוגל לא יצליח לקרוא את הטקסט של הקישורים הפנימיים הוא יתעלם מאותם עמודים, דבר שיפגע מאוד בדירוגו של האתר. התעלמות של הזחלן ממספר עמודים באתר שקול להתעלמותו של שמאי מקרקעין מכמה חדרים בבית, התוצאה הברורה – הערך הכללי של הנכס, קרי האתר שלכם, יורד. לכן, חשוב מאוד לבחון אם הטקסט של הקישורים הפנימיים הוא קריא. מעצבי אתרים רבים בונים את הקישורים הפנימיים באופן ויזואלי באמצעות תמונות. זה אמנם יפה ומושך את הגולש, אך יצור בעיית פיענוח לזחלן של גוגל והרבה כאב ראש למקדם האתר. אחד הדברים הנפוצים היום בבניית קישורים פנימיים הוא השימוש ב – JavaScript . גוגל, אומנם, עושה מאמצים לתכנת את הזחלן כך שידע להבין את JavaScript , אך אסור לסמוך על כך.  נכון חייב לקחת בחשבון את העובדה שגוגל מנסה אבל לא תמיד ממהר להתאים את עצמו למגמות מסוג זה. באופן כללי כדאי מאוד לראות כיצד נראה האתר בעיני מנוע החיפוש.

בדיקה זו הינה בדיקה חשובה לפני תחילתו של תהליך הקידום. ישנם כלים ברשת המאפשרים לסרוק את האתר בדומה לזחלן של גוגל ולהציג את התוצאה למקדם האתרים. לאחר קבלת התוצאה מקדם האתרים יכול לשנות את מבנה הקישורים הפנימיים, ואת הבהירות של הטקסט של הקישורים מנקודת מבטו של הזחלן של גוגל.

הפוסט הזה פורסם בתאריך הקמת אתרים, מאמרים עם התגים , , . קישור קבוע.